Wyższy kurs olewania
Wyższy kurs olewania
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa (sekcja Informacje podstawowe)
̴Dostawca usług powinien opisać grupę docelową, do której jest skierowana usługa.
̴Ważne jest wskazanie funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
̴Grupą docelową mogą być, np. pracownicy działów sprzedaży mający przynajmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku; grupa menedżerów, mających po raz pierwszy prowadzić rozmowy oceniające z podległymi pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników500
- Data zakończenia rekrutacji25-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny umożliwia:osiągnięcie określonych w usłudze efektów uczenia się i/lub ich potwierdzenie, tj. prowadzi do rozwoju kompetencji lub
potwierdzenie osiągnięcia określonych w usłudze efektów uczenia się (kompetencji), tj. prowadzi do uzyskania kwalifikacji.
Cele usługi muszą być sformułowane i opisane językiem zrozumiałym dla uczestnika usługi. Osiągnięcie celów będzie podlegać ocenie w Bazie przez uczestników po zakończeniu usługi. Dlatego też cele powinny określać precyzyjne wskaźnik
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Abc | Kryteria weryfikacji Def | Metoda walidacji Test teoretyczny zamknięty (jedno lub wielokrotnego wyboru) |
Cel biznesowy
Cel biznesowy (sekcja Główny cel usługi)musi być sformułowany zgodnie z zasadą SMART: Specyficzny (dobrze określony i zrozumiały), Mierzalny (pozwalający na ocenę stopnia realizacji), Atrakcyjny (powiązany z korzyściami), Realistyczny (możliwy do osiągnięcia) oraz Określony w czasie (ang: Time bound - ze wskazanymi ramami czasowymi).
Realizacja usługi pozwala na wytworzenie produktu/ów, który/e pośrednio wpływa/ją na sytuację ekonomiczną lub finansową przedsiębiorcy lub realizacja usługi może pozwolić na poprawę sytuacji ekonomicznej lub finansowej przedsiębiorcy.
Przykład: „Zwiększenie sprzedaży o minimum 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu usługi”.
Efekt usługi
Brrrum
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Piiip
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Osoby prowadzące usługę (sekcja Osoby prowadzące)
̴Doświadczenie zawodowe trenera musi być adekwatne do rodzaju oraz tematyki usługi, którą ma on przeprowadzić.
̴Informacja na temat prowadzących lub wymagań wobec prowadzących:
•Imię i Nazwisko (podanie tej informacji jest obligatoryjne najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji danej usługi),
•Adres e-mail (podanie tej informacji jest obligatoryjne w momencie podania imienia i nazwiska osoby prowadzącej usługę),
Opis doświadczenia (informacja obligatoryjna).
Na 5 dni przed rozpoczęciem usługi system zablokuje usługę w przypadku braku uzupełnienia pola „Osoba prowadząca usługę”.
Ramowy program usługi (sekcja Program i harmonogram usługi)
̴Program usługi powinien:
•być dostosowany do potrzeb potencjalnych uczestników usługi, głównego celu usługi i jego charakteru,
•wskazywać warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu,
•obejmować zakres tematyczny usługi,
•wskazywać warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia, np. podział na grupy 5 osobowe, liczba przydzielonych stanowisk na grupę i jakie elementy wchodzą w jego skład, samodzielne stanowisko komputerowe, liczba modelek,
•wskazywać czy usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych czy zegarowych.
W przypadku opublikowania usługi mieszanej w zależności od wskazanej wartości w polu „Forma świadczenia usługi” należy wskazać czas trwania w podziale na:
̴ile trwa usługa stacjonarna, a ile trwa usługa zdalna w czasie rzeczywistym lub,
̴ile trwa usługa stacjonarna a ile trwa usługa zdalna lub,
̴ile trwa usługa zdalna, a ile trwa usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
̴
np.: Usługa stacjonarna trwa 8 godzin, a usługa zdalna trwa 5 godzin.
Harmonogram usługi (sekcja Program i harmonogram usługi)
̴Harmonogram usługi w podziale na dni i godziny, należy uzupełnić w Karcie Usługi najpóźniej na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji danej usługi.
̴Szczegółowy harmonogram powinien zawierać przedmiot/temat zajęć.
̴W harmonogramie można uwzględnić przerwy w usłudze.
̴Liczba godzin w harmonogramie powinna być co do zasady zgodna z liczbą godzin wskazaną w polu „Liczba godzin usługi”.
Na 5 dni przed rozpoczęciem usługi system zablokuje usługę w przypadku braku uzupełnienia pola „Harmonogram”.
W przypadku opublikowania usługi zdalnej w czasie rzeczywistym lub usługi mieszanej (z wyjątkiem usługi stacjonarnej połączonej z usługą zdalną) szczegółowy harmonogram należy przedstawić w podziale na dni i godziny części usługi realizowanej w czasie rzeczywistym wraz z podaniem elementów zajęć, np.:
̴ćwiczenia,
̴rozmowa na żywo,
̴chat,
̴testy,
̴ankiety,
̴współdzielenie ekranu itp.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Polewanie | Prowadzący Tadeusz Rytel | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 615,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 102,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 83,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Rytel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi (sekcja Informacje dodatkowe)
̴Pole jest obowiązkowe do uzupełnienia.
̴W tym polu należy umieścić szczegółowe informacje na temat materiałów, jakie otrzyma uczestnik podczas realizacji usługi np.:
•skrypty,
•scenariusze,
•konspekty,
•e-podręczniki,
•pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie,
•materiałów VOD, itp.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa (sekcja Informacje dodatkowe)
̴W przypadku usługi, która ma na celu zdobycie kwalifikacji, Dostawca usług powinien wskazać warunki niezbędne do zdobycia danej kwalifikacji/danego zestawu efektów uczenia się przez uczestnika usługi, np. pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wykształcenie wyższe.
̴Należy również podać, jakie dodatkowe wymagania musi spełnić potencjalny uczestnik usługi, np. wypełnić test wiedzy, odbyć rozmowę kwalifikacyjną, skorzystać ze szkolenia wyrównującego poziom wiedzy uczestników, potwierdzić stan zdrowia i spełnienie innych wymagań np. przy obsłudze maszyn/urządzeń/pojazdów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne (sekcja Warunki techniczne)
̴Pole obowiązkowe do uzupełnienia.
̴W tym polu należy wskazać warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
•platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - w przypadku usług doradczych dopuszcza się możliwość korzystania z komunikatorów dostępnych rynkowo, umożliwiających kontakt face to face, przy zapewnieniu rozwiązań umożliwiających monitoring realizowanej usługi,
•minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
•minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
•niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
•okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Adres
Adres
Dostawca Usług powinien wpisać pełny adres miejsca realizacji usługi, najpóźniej na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji usługi rozwojowej.
Na 5 dni przed rozpoczęciem usługi uzupełnione pole „Lokalizacja usługi” zostanie zablokowane do edycji
System zablokuje usługę w przypadku braku uzupełnienia pola „Lokalizacja usługi”.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Labolatorium komputerowe
- Wi-fi
- inne